همثل!!

مدونتى انتى عارفانى صح؟؟
وعارفه انى هاجى احكيلك على موقف النهارده
بصى
هو هيضايقهم وهيتعب اعصابهم لفترة قليلة
وده غصب عنى
لانى بجد هرتاح من تعب القلب ده وانى احاول ارضى الاتنين على حساب نفسى
بس هما صعبانين عليا اوى
هاين عليا ارجع فى الكلام اللى انا قلته
بس بقول خلاص اللى حصل حصل
ياترى ممكن يحصل فى يوم ويذلنى علشان الموقف ده
بس ده حقى وهو عارف كده وان انا عايزة كده
انا ضربت اول بمبة
وفرقعت صح ونشنت تمام
بس تعرفى يا مدونتى
وانا بقول البمبة دى كان هاين عليا اضحك واكتم فى الضحكة وهى بتفلت منى
ااااااااااااااه
كان نفسى حل الموضوع ده يكون على ايده هو مش انا
لان انتى عارفه انى مبحبش اشيل مسؤلية بحب دايما يكون حد شايلنى
هقنع نفسى وان شاء الله ده اللى هيحصل بإذن الله
الموضوع هيعدى على خير
وعمره فى يوم ما هيحصل اللى انا خايفه منه لانى خلاص حاسه بأمان وثقة بالله
الحمد لله رب العالمين
-----
اجمل ما فى الموضوع انى همثل وهلعب لعبة صغيرة
وانا مجنونة وبحب الحاجات المجنونة ومفيش اجن من كده
كان طول عمرى حاسه انى حياتى دى مسلسل وانى انا البطلة وفيه حد بيتفرج عليا
بس مستنياه يجى يقولى ويوجهنى
وجه فعلا
عموما خير خير خير
والكلام ده بيفكرنى بعم شكسبير
وما الدنيا الا مسرح كبير
واحنا الممثلين
بس خلاص
توكلت عليك يارب
انت عالم بالحال
انا مبطلبش حاجه مش من حقى
اللهم دبر لى امرى فإنى لا احسن التدبير

Comments

أسأل الله أن يكتب لكِ الخير في الدنيا والآخره

Popular posts from this blog

الجوز الخيل

ارادة الله لا قرارى

"البحر"