15/10/2018 monday H

اول مره ف كل حاجه بتكون مميزه..
بدايه ومكان مع نفسى
طريقنا واحد... الاغانى كأنها بتتكلم عنى وعنك
الليمون جميل اوى.. رامادا .. ييراميزا..
اقتحام .. خطفتنى ازاى.. كل حاجه بتبدأ واحده واحده.. انت اخدت كل حاجه مره واحده...
اتكلمت معاك بصراحه ف كله ازاى مش عارفه
تلقائيه فظيعه.. مستغربه نفسى جدا ومستغرباك انت كمان.. سنه كتير اوى على فكره.. وخصوصا بعد النهارده يارب كل وقت يكون حلو زى اول مره ...
ده احساسى عايزه اعرف احساسك انت كمان
يارب تفضل حلاوة سلام اول لقا ف ايدينا وفرح اول ميعاد منقاد شموع حوالينا .. ياااارب
بس خلاص

Comments

Mona Shereif said…
حبيبي يا عمري
نفسك فيكي اووووي
انتي. شقلبتي حياتي للاحسن
انا بعشقك نفسي اكون معاكي حالا نفسي نكون كدا علطول
نفسي متزعلنيش
وتسمعي الكلام واكون انا رقم واحد في حياتك انا بحبك اوووي
romansy said…
ربنا يكتبك السعاده

Popular posts from this blog

الجوز الخيل

ارادة الله لا قرارى

"البحر"