فضفضه ما قبل20/10

اللهم الهمنى رشدى وقنى شر نفسى
اول ما هبدأ كلامى لازم اكلمك انت
الحمد لله رب العالمين
يارب بارك لى يارب
انا عارفه انك دايما معايا ومش هتسبنى وانا متأكده ومتطمنه على نفسى
الحمد لله
بجد حاسه بكرمك ورحمتك بيا
يارب فرح ماما وبابا ويتطمنواعليا بجد
نفسى افرحهم قوى
هيوحشونى
مهما اتخانقنا ولا زعلنا هما اللى بيصلحونى
وبيتمنوا انى اطلب حاجه
وينفذوها حتى من قبل ما اطلبها
ياترى الحياه الجديدة دى شكلها هيكون ازاى
انا عارفه انه كله بيعدى
والناس كلها عايشه
عادى
بس المشكلة انك مكنتيش كده يا منى
انتى مكنتيش عادى
بقيتى تتصرفى عادى
كنت بستغرب لما الاقى حد ساب شغله واتفرغ للموضوع ده وبس
انا عملت كده
بس على فكره هى مسؤليه ومسؤلية كبيرة كمان
ان شاء الله ربنا هيعينى
الحمد لله الحمد لله الحمد لله
حاجات اتغيرت فيكى يا منى
فرحت بحاجات جديدة جميلة وبنانيتى
بقيت اخد بالى جدا من كلام الناس ونواياهم
محدش عاد سهل ابدا
قلبى بقى مليان مشاعر مختلفة
نبدأ بالحب
جميل
فيه غيرة
وده مش حلو
وكمان كان فيه كره
اتضايقت انى ممكن اكره انسان بالدرجه دى
او ان شعورالكره ده يكون جوايا
اللهم نقى قلبى يارب العالمين
فيه فرحه كمان فى قلبى
الحمد لله
بجد مش عارفه اقول ايه كمان
بس اتمنالك حياة تكونى ناجحة فيها يا منى
حددى اهدافك
اشغلى وقتك
شوفى هى ايه اولوياتك
انا هقوم اكتبهم فى ورقة حالا
يــــــــــــــا رب
استودعكم الله الذى لا تضيع ودائعه
اكيد هنتقابل ان شاء الله
انا قابلت ناس فيكم فى احلامى على فكره
واتكلمت معاكم كتير اوى

Comments

يعنى نقول مبروك يا منمن:)
عودة من جديد للتعليق عند اناس قلوبها يغار منهاالماس على نفسه
فى الحقيقة يا ست الكل حينما ادخل مدونتك لابد ان اعترف لك بالنقاء والصفاء الذى يظلل حروفك وكلماتك
واحسبك ان شاء الله على خير ولا ازكيكى على الله وادعو الله الا يخيب ظنى انك من بنى الانسان الاطهار الاخيار ان شاء الله

اكيد اكيد ما كتبتيه القادرة الوحيدة على ادراكه والبوح باسراره هو انتى
فمهما كتبتى فهى كلمات تعبر عن ترانيم داخل كيانك تحدثين بها نفسك وتذكريها بصوت خفى

ادعو الله ان يهبك الثبات واليقين والخير ويرزقك من ابواب عطاياه الكثير والكثير فتسر نفسك ولا تحزن ويهب لك الصالحين ويقر عينك بماهو صالح لك

تقديرى لانسان عرفته عن طريق كلماته واطمئنت احساسى انه انسان قدير
Bosssssy said…
على أد ماأنا فرحانة انك عروسة ننوسة على أد ماأنا زعلانة اني مش معاكي في يوم زي ده وخصوصاً اني المفروض أكون أنا اللى معاكي وانتي بتتزوقي وكمان أيقى معاكي وانتى بتلبسي الفستان الأبيض .... سامحيني لانه بجد غصب عني.

ياما حلمنا أنا انتي اننا نكون مع بعض خصوصا في اليوم ده ... لكن أنا اتعلمت ان مفيش حد بياخد كل حاجة في الدنيا ... لكن طالما انتي فرحانه يبقى أكيد أنا كمان فرحانة ...

أتمنالك السعادة من كل قلبي ويارب حياة زوجية سعيدة ...

وماتنسيش يامنى ، كوني له أمة يكن لك عبداَ.

ربنا يرزقك يارب الصالحة ويجعلك ليه خير زوجة ويجعله ليكي خير زوج.


بووووووووسي
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
منمونه أختي ونسختي وحبيبت قلبي
بارك الله لكما وعليكما وجمع بينكم خير
ورزقكم الذريه الصالحه المصلحه
.....
أنا قررت إني أنتقم من بسبوسه
تخيلي مش بتقولي إنك عرووووووسه زي القمر إلا اليوم
وبجد آسفه جدا خصوصا إني كنت مبتعده عن جو التدوين الفتره دي عشان كده ماعرفتش بالخبر السعييييد جدا
.....
بجد يا منمونه فرحتلك يا قمرايه
وكان نفسي أكون معاك كنت بتكلم مع بسبوسه لما زارتني عن فرحك وإيه حلمك وتمنينا بجد نكون معاكِ وأكيد
الدعاء دايما يجمعنا
.....
يأحلى عروسه في الكون
يا أرق قلبك وأجمل مضمون
أسأل الله ان يكون دعائي لكِ مستجاب
رزقك الله الجنه أنتِ وكل من تحبين
....
في أمان الله غاليتي
Eno said…
شكلها بشاير لااخبار حلوة اوووووووووي

ربنا يسعدك ويكملك بخير:)

Popular posts from this blog

الجوز الخيل

ارادة الله لا قرارى

"البحر"