هتضحكى

Comments

Kiara said…
ان شاء الله

ليكي ولكل الناس
Meme said…
inshalla...glad to see this high spirit...i need this spirit as well coz i don't feel this 2010 is treating me in a good way till now!
Meme said…
thank you sweetheart..
ps i miss you too
فضفضه said…
ياريت تضحك
تقبلى مرورى
فضفضه said…
This comment has been removed by the author.
منمن أزيك يا جميلة

إن شاء الله هاتضحك ليكي ولكل اللي بتحبيهم

ولينا
يارب سنة جديدة وسعيدة
Mona Shereif said…
كيارا
------
يارب يا كوكتى
وحشتينى اوى


ميمى
-----
ان شاء الله يا ميمى
تفائلوا بالخير تجدوه
وانتى كمان والله
يارب تكونى بخير



فضفضه
------
ان شاء الله
منورة بلوجر يا جميل
يارب ترتاحى فى وسطنا
هتحبيه اوى




سفاح كرموز
-----------
تمام
:)




وومن
----
احلى ميرا
انا بخير ياقمر الحمد لله رب العالمين
ان شاء الله
:)
واحشنى
Eno said…
ان شاء الله هتشوي فيها احلامك كلها بتحقق وتكون اسعد ايام عمرك :)

ربنا يكرمك :)
وحشتيتي يامنمن :)
يــــــــــــارب
ياقمر
Lady E said…
يارب كل السنين تضحكلك يا قمرايا
Lady E said…
ويلكم باك بالانجليزي مش بالعربي
اكييييييييييييد
بأذن الله
ان شاء الله
هتضحك وهنضحك
كلنا
خلي عندك ثقه وايمان في الله سبحانه وتعالي
لازم واكيد
مسيرها تضحك
اخبارك ايه؟؟؟؟؟
ليكي وحشه ياشيخه
إن شاء الله تضحك لكل الناس
و طبعا ليكى
إن شاء الله

دمتى بخير
بوست جامد جدا من اول سطر فيه وانا بضحك
فضفضه said…
فين الجديد ياقمر
Tamer Moghazy said…
منى..انت فين كل ده..؟
اوع تكوني اتعديتي من تيمو وبتتأخري في بوستاتك..؟
اتمنى تكوني بخير :)
Mona Shereif said…
اينو
-----
يارب يا اينو وكل المسلمين يارب
على فكرة انا مكسوفه منك اوى اننا متكلمناش من اول مرة
وانتى كمان وحشانى اوووووى




نهار
-----
يارب يا حبيبة قلبى وحشانى اوى بجد




ليدى
------
وانتى كمان يا ليدى
وبجد انتى اللى قمر
يا مراحب
:)





سمكتى
----
وانتى اكتر والله يا سمكتى
اكيد عندى ثقة بالله وان شاء الله هتضحك
:)




الشاعر الفنان احمد
-----------------
يا رب يا شاعرنا
منور





حنين الذكريات
-------------
وانا مبسوطة انك بتضحكى يا قمر
نورتينى بجد ونورتى ساعات ساعات





فضفضه
------
الجديد جاى يا جميل
بس والله مش عارفه ايه حالة الكسل ده
يمكن عجزت تدوينيا ولا حاجه
بس ولا يهمك
انا جىىىىىىىىى
:)




تيمو
------
انا هنا
اه والله
لا انا كده من زمان
هههههههههههه
هى مش اسمها ساعات ساعات
هو كده بالظبط
شكرا بجد على سؤالك
:)

Popular posts from this blog

الجوز الخيل

ارادة الله لا قرارى

اذن يا بلال